Hello there !

Täällä istun, ulkona on kiva ilma enkä ole menossa sinne. Miksi ihmeessä en? Olen kamala laiska mursu pömppövatsa. Paineet pääni sisällä kasvavat kaiken aikaa. Viimeaikoina minua on alkanut masentamaan kaikki. Kaikki.

Haluaisin eristyksiin joksikin aikaa, mutta minusta tuntuu, että kukaan ei jätä minua rauhaan. Kaikki mitä yritän, kusee täydellisesti. Mitä kauemmas läheisiäni yritän työntää, sitä kiivaammin ne tunkevat nenäni alle. Toki haluan pitää yhteyttä ystäviini. Siltikin, vaikka työnnän heitä kokoajan pois luotani, haluaisin että joku kuuntelee mitä minulla on sanottavana. Ja tiedän, että he eivät jaksa enää kuunnella minua. Kuka jaksaisi, jatkuvan angstaamiseni takia pilaan heidänkin täydelliset päivänsä.

Ja olen idiootti.

Hyvin itsekäs idiootti. Ajattelen nykyään vain itseäni. Täälläkin vuodatan vain: "Minäminäminä". Joku voisi lyödä minua päähän.

Kiitos ystävilleni, jotka silti vielä jotenkuten kestävät minua. Kiitos.