Olin ahkera.
Kävin jopa lenkillä tänään. On hyvä olo, kun tunsi, että tänään kehoon saatu ylimääräinen ''jokin'' häipyisi hetkeksi muualle. Äitini on alkanut epäilemään, että laihdutan tarkoituksella, ja pelkää että olen tulossa anorektikoksi. En yritä laihduttaa. Tosiasiassa haluaisin vain kesää varten vähän timmimmän vartalon, että kehtaisin käydä rannoilla. Varsinkin reidet olisi kiva saada kohtuulliseen kuntoon. Siksi olen alkanut käymään poikkeuksellista enemmän lenkeillä.

lmc_0705_title.jpg

Olen odottanut kesää jo pitemmän aikaa. Olen ostellut jo hieman vaatteitakin, ihan vain kesää ajatellen. Tänään lenkillä ystäväni kanssa ollessamme näimme paikkoja, joissa olisi kiva ottaa aurinkoa. Muutenkin löytyi paljon ''kuvauksellisia kohteita'', joita olisi kiva laittaa tännekin. Ehkä ensi kerralla muistan ottaa kameran mukaan.

shinya.jpg
Shinya on idolini. Lempirumpalini. Ihailtava ihminen. Olen iloinen, että olen nähnyt hänet kahdesti.

Muuta mainittavaa ei kai ole. Luulisin, että huomenna on mukava päivä. Ainakin toivon niin.

Kitua.

-Ruder