Hohoo.
Olen jo pitkään ajatellut kirjoittaa nettipäiväkirjaa. Ikinä en ole saanut aikaiseksi, mutta nyt sain.
Olen pessimisti, tiedän ettei näitä kukaan lue, mutta näin laiskalle ihmiselle kuin minä, on helpompi kirjoittaa päiväkirjaa tietokoneelle kuin paperille.
En osaa vielä oikein käyttää tätä. Mutta yritän oppia.
On ehkä hieman typerää aloittaa kirjoittamaan blogia, jos elämässä ei tapahdu mitään. Eihän sellaista tekstiä kukaan lue. Eli näin turhaa kuten tämäkin.
Menneisyydessäni on tapahtunut asioita, joista voisin kirjoittaa enemmän kuin voitte uskoakaan. Voisin, mutta en halua. Ja olen jopa niin ilkeä ihminen, etten kerro miksi en kirjoita. Hähää.
Ehkä pitäisi kertoa jotakin itsestäni.
Olen ujo.
Mutta haluaisin tutustua enemmän uusiin ihmisiin.
Rakastan ruokaa.
Mutten liho kovin helposti. Toisaalta yritän rajoittaa syömistäni hieman, ihan vain levenevän takamukseni takia.
Rakastan eläimiä.
Kaksi kissaani ovat rakkaita minulle. Muihin lempieläimiini kuuluvat myös koirat, ilvekset ja hyeenat.
Pidän playstation peleistä.
Erityisen rakkaita minulle ovat Kingdom Hearts 1 ja 2, mutta myös Crashit ovat hyviä.
Perheeni on mukava.
Siihen kuuluu edellämainitut 2 kissaa, minä, veljeni ja äiti. Kaikki ovat oikein ihania. Paitsi minä tietysti.
Musiikki on osa elämääni.
Ja ilman musiikkia arjestani ei tulisi oikein mitään. Bändit lähinnä sydäntäni ovat Dir en grey, the GazettE, SuG, NoGoD, Maximum the Hormone, Simple Plan, The Rage Against the Machine, LM.C, Atreyu, Green day etc etc.
Ystäväni ovat valoni.
Nimellä en heitä tähän luettele, mutta jos he lukevat tätä: Rakastan teitä.

Saatte minusta selville lisää myöhemmin. Sukupuoleni on poikatyttö/tyttöpoika, ikäni mittaamaton ja asuinalueeni tuntematon. En voi kuitenkaan jämähtää rakkaalle tietokonetuolilleni koko illaksi, vaan minun on suljettava tämä armas tietolaatikko ja vedettävä Nalle Puh-housut jalkaani.

Kukka.

-Ruder